Noranta nou jugadors agrupats en trenta-tres equips han pres part en aquesta competició que s’ha jugat al nostre local la tarda del diumenge 6 de novembre. L’equip guanyador ha estat «RIP», format pels MI Ernesto Fernández i Julio Benedetti, i el MF Ernesto Piedra. El tram A ha estat per «Los Escorpiones» equip format pel MF Francisco Javier Garcia, Hugo Uber i Laia García, i en el tram B l’equip «Los Inflados» format per Rafael Bru, Raul Marcos i Pau Bru ha estat el guanyador. El millor equip classificat del Club ha estat «Tres Peons» amb el MF Dani Boix, Dmitri Zhukov i Francesc Fernández que han ocupat la desena posició amb cinc victòries i tres derrotes. Podeu veure tots els resultats aquí
